Veelgestelde vragen

Is een offerteaanvraag op de website altijd vrijblijvend?

Deze is altijd vrijblijvend! Je begint je offerteaanvraag met het toevoegen van de gewenste apparatuur aan je winkelmandje. Een overzicht hiervan vind je rechts bovenin je scherm. In dit offerteoverzicht vul je jouw gewenste huurdata en adresgegevens in waarna je klikt op 'Aanvraag versturen'.

Is mijn offerteaanvraag na versturen direct bevestigd?

Deze is nog niet direct bevestigd en dus ook nog steeds vrijblijvend. Wij dienen namelijk jouw aangevraagde materialen te controleren op beschikbaarheid. Daarnaast gaan we direct voor je na of je geen belangrijke accessoires bent vergeten toe te voegen waarna we deze er voor je bij zetten. De officiële offerte ontvang je binnen 1 werkdag in jouw mailbox. Is alles op de offerte zoals je wilt? Klik dan op de groene akkoord-knop om jouw apparatuur definitief te reserveren!

Wat zijn jullie openingstijden?

Afhalen en retourneren apparatuur (ma t/m vr | 09u - 17u)

Afhalen en retourneren van materialen in Amsterdam & Breda kan op maandag tot en met vrijdag van 09.00u 's ochtends tot 17.00u 's middags. Jouw specifieke ophaal- en retourdag staan aangegeven op de offerte en in de bevestigingsmail.

Openingstijden kantoor (ma t/m vr | 09u - 17u)

Je kunt ons telefonisch op 076-5207091 bereiken op maandag tot en met vrijdag van 09.00u 's ochtends tot 17.00u 's middags. Uiteraard kun je op elk moment van de dag een e-mail sturen naar info@masterpartys.nl. Wij streven ernaar alle e-mails en offerteaanvragen binnen 1 werkdag in behandeling te nemen.

Bereikbaarheid in het weekend

Wanneer je materialen voor zaterdag en/of zondag hebt gehuurd is het mogelijk deze vrijdag af te halen en maandag te retourneren. Dit geldt ook voor leveringen en installatie. Mocht je ons onverhoopt toch telefonisch willen bereiken, dan kan dit op ons noodnummer: 06-12757226 (08.00u - 22.00u). Via dit noodnummer kunnen we geen aanvragen in behandeling nemen.

Kan ik ook 1 dag in het weekend huren?

Geen enkel probleem! Weekendhuur orders kunnen op vrijdag worden opgehaald en op maandag worden geretourneerd. Dit geldt tevens voor levering en installatie door ons. In het weekend zijn onze vestigingen gesloten.

Je betaalt enkel voor jouw gebruiksdag(en). Het feit dat wij in het weekend gesloten zijn betekent niet dat jij een extra huurdag moet betalen. Vul in jouw aanvraag enkel de gewenste gebruiksdag(en) in.

Hoe bevestig ik mijn offerte?

Via de groene knop in de per e-mail opgestuurde offerte! Wanneer je je aanvraag via de website hebt verstuurd ontvang je binnen 1 werkdag de officiële offerte van ons. In de begeleidende e-mail en in de offerte vind je een akkoord-knop waarmee je je offerte digitaal ondertekent. Je dient hierbij jouw naam, e-mailadres en een handtekening met de muis of  het touchscreen van je smartphone of tablet in te vullen. De offerte is nu bevestigd! Per e-mail ontvang je van ons de factuur met daarin de tijden voor het afhalen, leveren of installeren van de apparatuur.

Wat is de betaalprocedure en hoe kan ik betalen?

Via iDeal, creditcard of bankoverboeking! Per e-mail krijg je van ons de factuur die je voorafgaand aan de uitvoerdatum per bankoverboeking of gemakkelijk per iDeal, creditcard, Apple Pay, Bancontact of Paypal kunt betalen. Een onbetaalde boeking kan helaas niet worden uitgeleverd.

Master Partys
IBAN: NL28 SNSB 0865 1815 51
BIC: SNSBNL2A

Alle informatie ontvang je per e-mail

Of je nu hebt gekozen om de materialen zelf af te halen in Amsterdam of Breda, wij deze voor je leveren en weer ophalen of je hebt gekozen inclusief de op- en afbouw van de materialen; alle informatie vind je terug in de e-mail met bijgevoegde factuur. Zo kun je daarin terugvinden met welk vervoer je de materialen kunt afhalen, wat jouw tijdsvak is waarin je de materialen kunt afhalen en of wij de materialen komen leveren en installeren en wanneer.

Hoe annuleer ik mijn bevestigde offerte?

Wat jammer dat je wilt annuleren! Wanneer je je apparatuur wilt annuleren raden we je aan dat altijd zo snel mogelijk middels een e-mail naar ons te doen. De datum en het tijdstip van de verzonden e-mail is leidend voor de onderstaande annuleringskosten:

  • Annuleer je per e-mail 30 dagen voorafgaand aan de uitvoerdatum? Dan is annuleren kosteloos.
  • Annuleer je per e-mail binnen 30 en 14 dagen voorafgaand aan de uitvoerdatum? Dan betaal je 50% van de overeengekomen prijs.
  • Annuleer je per e-mail binnen 14 dagen voorafgaand aan de uitvoerdatum? Dan zijn we gerechtigd tot 100% van de overeengekomen prijs in rekening te brengen.

Kan ik mijn apparatuur zelf vervoeren?

Uiteraard mag en kun jij de apparatuur zelf vervoeren! Bij ieder verhuurartikel vind je een transport icoon met een kleur. Hiermee geven we aan hoe groot het vervoersmiddel moet zijn voor het vervoeren van het desbetreffende product. Houd er rekening mee dat combinaties van meerdere producten een groter transportvolume met zich mee brengen. Weet je niet zeker of het past? Neem gerust contact met ons op!

✔ Donkergroen: Vervoer met iedere auto! Dit product past gemakkelijk in iedere compacte stadsauto. (bijv. Toyota Aygo, Volkswagen up!)

✔ Lichtgroen: Vervoer met grote personenauto. De achterbank moet helemaal ingeklapt kunnen worden. (bijv. Volvo V70, Hyundai Tucson)

✔ Appelgroen: Vervoer met kleine transportbus. Een laadbak met vlakke vloer van minimaal 120x120x100cm (LxBxH). Een oprijplaat wordt aangeraden. (bijv. Fiat Doblo, Renault Kangoo)

✔ Geel: Vervoer met transportbus. Een laadbak met vlakke vloer van minimaal 210x120x120cm (LxBxH). Een oprijplaat wordt aangeraden (bijv. Volkswagen Transporter, Opel Vivaro)

✔ Oranje: Vervoer met grote transportbus. Een laadruimte met vlakke vloer van minimaal 300x120x180cm (LxBxH). Een oprijplaat is noodzakelijk. (bijv. Mercedes Sprinter, Volkswagen Crafter)

✔ Rood Vervoer met bakwagen/vrachtwagen. Een laadvermogen vanaf 16 m³. Laadklep of oprijplaat noodzakelijk. (bijv. Iveco Daily 35C16 meubelbak)

Het is in geen geval toegestaan gehuurde apparatuur met OV of (brom)fiets te vervoeren!

Uiteraard kun je er ook voor kiezen de materialen door ons te laten transporteren. Vul bij je offerteaanvraag jouw leveringsadres in en de geschatte transportkosten worden direct voor je berekend. Dit tarief is voor zowel het leveren als het ophalen van de apparatuur op werkdagen tussen 09.00u en 17.00u. Buiten deze tijden wordt een toeslag per handelingsmoment berekend.

Komen jullie gehuurde apparatuur overal leveren?

Bijna overal! Er zijn echter wel zaken waar je rekening mee moet houden bij levering (met eventuele installatie) van de apparatuur:

  • De apparatuur wordt zoveel mogelijk in kratten, flightcases en RAKO containers op wielen geleverd. Deze (verpakkings)materialen blijven achter op de locatie.
  • De afstand van de laad- en losplaats tot onze transportauto mag maximaal 25 meter bedragen. De route naar de laad- en losplaats moet verhard en zonder trappen of andere obstakels toegankelijk zijn.
  • Bij enkel levering (zonder op- en afbouw door ons) van de apparatuur leveren wij de materialen op de begane grond, direct achter de eerste deur.
  • Parkeerkosten die worden gemaakt bij het laden, lossen, installeren en afbouwen van de apparatuur worden op nacalculatie in rekening gebracht.
  •  Wanneer we de materialen weer ophalen dienen deze op dezelfde manier en op dezelfde locatie klaar te staan zoals je ze van ons hebt ontvangen.

Via de offerteaanvraag kun jouw gewenste leveringsadres invoeren waarna direct de geschatte bijkomende transportkosten voor je berekend worden. Deze kosten zijn altijd voor het leveren én ophalen van de apparatuur.

Installeer ik de apparatuur zelf of verzorgen jullie dat?

Beide opties zijn mogelijk! Bij al onze producten zie je middels een kleurencodering hoe eenvoudig of lastig het is om dat product zelf te installeren. Daarnaast vind je op ons YouTube kanaal veel uitlegvideo's over de te huren apparatuur. Hieronder vind je een uiteenzetting van alle kleurencoderingen:

✔ Donkergroen: Installatie van de apparatuur is kinderlijk eenvoudig! Zodra je de stekker in het stopcontact steekt functioneert het apparaat.

✔ Lichtgroen: De installatie gaat vrij gemakkelijk. De montage van hardware spreekt voor zich en je sluit elektronische apparatuur aan met signaalkabels.

✔ Appelgroen: Hierbij is het handig om je voorafgaand op onze website in te lezen en de eventueel beschikbare uitlegvideo te kijken. De apparatuur is gemakkelijk aan te sluiten maar dient te worden ingesteld middels een controller of menu.

✔ Geel: De gehuurde apparatuur kent meerdere functies en toepassingen waardoor enige technische kennis vereist is. Wanneer je nog niet eerder met de apparatuur hebt gewerkt is het sterk aan te raden de (meegeleverde) handleiding goed door te nemen.

✔ Oranje:  Voor het installeren van deze apparatuur ben je audiovisueel geschoold of heb je kennis van deze of soortgelijke apparatuur. Je weet hoe je op een correcte wijze truss moet monteren en vanaf de grond moet liften.

✔ Rood: Je bent een specialist. Voor het installeren en aansturen van deze apparatuur heb je zelf meer dan voldoende kennis en ervaring in huis. Voor wat betreft rigging beschik je over de juiste papieren.

Uiteraard heb je de optie om naast levering van de apparatuur tevens de op- en afbouw van de apparatuur door ons te laten verzorgen. Middels het aanvinken van "Ik wil bezorging laten verzorgen door Master Partys" en daarna "Op- en afbouw laten verzorgen door Master Partys" in de offerteaanvraag krijg je direct een kostenindicatie van de op- en afbouwkosten voor de door jou aangevraagde apparatuur.

Is de apparatuur tijdens mijn huurperiode verzekerd?

Tijdens de huurperiode ben jij verantwoordelijk voor de apparatuur. Als jij de producten hebt gehuurd (deze heb je afgehaald bij een van onze vestigingen of zijn bij je op locatie geleverd en geïnstalleerd) dan gaan wij er stilzwijgend vanuit dat jij als huurder verzekerd bent voor de gehuurde materialen en de geldende nieuwprijs ervan. De huurder is tijdens de huurperiode verantwoordelijk voor schade aan, verlies en diefstal van de apparatuur en transportkisten.

Hoe kan ik zorgen dat mijn gehuurde apparatuur goed verzekerd is?

Heb je geen verzekering die de door jouw gehuurde materialen dekt? Vele organisaties en wellicht ook jouw verzekering bieden deze dienst aan in de vorm van een "evenementenverzekering". Wij kunnen je helaas niet van een dergelijke verzekering voorzien.

Wanneer krijg ik (staffel)korting?

De getoonde prijzen op de website zijn op basis van 1 huurdag. Wanneer je apparatuur langer dan een dag huurt krijg je bij ons (staffel)korting. Deze wordt direct in de winkelmand berekend en in het prijsoverzicht getoond. Hieronder de staffels waarmee wij jouw korting berekenen.

1 dag =        1 x dagprijs
2 dagen =   1,5 x dagprijs
3 dagen =   2 x dagprijs
4 dagen =   2,4 x dagprijs
5 dagen =   2,8 x dagprijs
6 dagen =   3 x dagprijs
7 dagen =   3,2 x dagprijs
8 dagen =   3,4 x dagprijs
9 dagen =   3,8 x dagprijs
10 dagen = 4 x dagprijs

Ook voor langere periodes dan 10 dagen wordt de staffelkorting in de huurshop direct voor je berekend. We adviseren echter altijd contact met ons op te nemen voor een langere huurperiode om te kijken wat we eventueel voor je kunnen doen!

Uw browser wordt niet ondersteunt.

Installeer een moderne browser en verbeter uw internet-ervaring.